Es tracta de dissenyar i implementar un programa per a la consola NintendoDS per representar un cub de Rubik bàsic (3x3x3) utilizant una llibreria gràfica 3D basada en OpenGL. L'usuari podrà canviar el punt de vista del cub, així com indicar moviments de rotació de les seves cares, ja sigui usant els botons de la NDS o accions sobre la pantalla tàctil. El programa pot tenir diverses opcions de funcionament: 1 -> demanar a l'usuari que resolgui el cub i cronometrar el temps que tarda; 2 -> ensenyar a l'usuari a resoldre el cub, en base a una sèrie de lliçons sobre exemples concrets; 3 -> ajudar a l'usuari a resoldre una determinada disposició del cub. Pel que fa a la tercera opció, la disposició concreta del cub es podrà introduir de manera manual, usant la pantalla tàctil, o, si hi ha temps, es s'intentarà usar la càmera d'una DSi per capturar automàticament la disposició de colors de cada cara.
Grau d'Enginyeria Informàtica
Altres
En Curs
2025-03-14
Santiago Romaní Also
MATÍAS ARIEL LARROSA BABÍO
Tenir un domini alt de programació de la NintendoDS, així com coneixements de OpenGL i gràfics 3D.
Alta
No
No
No
No
Fitxer | Descripció |