Treball de Fi de Grau / Treball de Fi de Màster

Representació 3D i manipulació del cub de Rubik amb la NintendoDS

Es tracta de dissenyar i implementar un programa per a la consola NintendoDS per representar un cub de Rubik bàsic (3x3x3) utilizant una llibreria gràfica 3D basada en OpenGL. L'usuari podrà canviar el punt de vista del cub, així com indicar moviments de rotació de les seves cares, ja sigui usant els botons de la NDS o accions sobre la pantalla tàctil. El programa pot tenir diverses opcions de funcionament: 1 -> demanar a l'usuari que resolgui el cub i cronometrar el temps que tarda; 2 -> ensenyar a l'usuari a resoldre el cub, en base a una sèrie de lliçons sobre exemples concrets; 3 -> ajudar a l'usuari a resoldre una determinada disposició del cub. Pel que fa a la tercera opció, la disposició concreta del cub es podrà introduir de manera manual, usant la pantalla tàctil, o, si hi ha temps, es s'intentarà usar la càmera d'una DSi per capturar automàticament la disposició de colors de cada cara.

Grau d'Enginyeria Informàtica

Altres

En Curs

2025-03-14

Santiago Romaní Also

MATÍAS ARIEL LARROSA BABÍO

Tenir un domini alt de programació de la NintendoDS, així com coneixements de OpenGL i gràfics 3D.

Alta

No

No

No

No

Fitxers


Fitxer Descripció